System EZD do elektronicznego zarządzania dokumentami.

Obieg dokumentów firmowych w jednym miejscu

Elektroniczy obieg dokumentów wpływajacych do firmy.

W tym miejscu zbierana zostaje pełna dokumentacja rachunków przychodzących i wychodzących z firmy. System umożliwia dołączenie elektronicznego obrazu dokumentu do ewidencji na podstawie którego można uzupełnić rejestr oraz przyjąć go w systemie.



Każdy dokument przechodzi pełen proces umożliwiający kontrolę nad obiegiem dokumentów w firmie:

Rejestracja
Przyjęcie
Przekazanie do księgowania
Po tym procesie dokument jest automatycznie księgowany w wewnętrznym lub zewnętrznym systemie finansowym.


Specyfikacja produktu:

Załączniki

Do każdego rejestru możliwe jest dodanie załącznika ze skanem odpowiedniego dokumentu. Dokument jest wyświetlany od razu w oknie wprowadzania danych do rejestru co ułatwia proces.

Intuicyjność

Obsługa systemu jest bardzo intuicyjna. Pozwala to na posługiwanie się systemem przez osoby posiadające niewielkie doświadczenie w pracy z komputerami i w księgowości.

Korzyści z wdrożenia modułu "Dziennik Kancelaryjny":

Automatyzacja procesu rejestracji faktur
Zmniejszenie kosztów obsługi administracyjnej
Zmniejszenie ryzyka zgubienia bądź zniszczenia faktury