System CRM - Customer Relationship Management

Wygodne zarządzanie relacjami z kontrahentami firmy

System CRM

Moduł CRM ułatwia zarządzanie kontaktami oraz przyspiesza współpracę z klientami.

System CRM w pełni synchronizuje się z pozostałymi modułami Commersoft ERP. Moduły crm znajdują zastosowanie w modelu biznesowym B2B i B2C.



Aby system spełniał oczekiwania użytkowników musi być:
Zaawansowany technologicznie
Szybki w działaniu
Intuicyjny w obsłudze
Wygodny w użytkowaniu
Przyszłościowy

Nasz system taki właśnie jest.

Specyfikacja produktu:

Kontrahenci

Nieograniczona kartoteka kontrahentów łącząca się ze wszystkimi modułami Commersoft ERP. Zawiera szczegółowe informacje na temat każdego kontrahenta.

Dane powiązane

Baza informacji o kontrahencie rozszerzona jest o moduł "dane powiązane" gdzie zawarta jest bogata baza informacji na temat kontrahentów.

Grupowanie

Możliwe jest podzielenie kontrahentów na konkretne grupy (1 kontrahent może należeć do kilku grup jednocześnie). Pozwala to np na tworzenie specjalnych raportów dla grup klientów.

Reklamacje

System pozwala na zapisanie sprawy reklamacyjnej gdzie będzie wskazany klient, dokument sprzedaży, umowa lub konkretny towar.

Kartoteka

System przewiduje dodawanie, przechowywanie i zarządzanie dostępem do każdego typu dokumentu. Wszystkie dokumenty mają określony typ, właściciela, datę wpływu oraz kontrahenta od którego pochodzi lub którego dotyczy.

Korespondencja grupowa

Prosto z systemu można zaplanować i wygenerować serię wiadomości opartą o konkretny wzorzec. Mogą to być dokumenty zawierające obiekty graficzne lub tabele co umożliwia wysyłanie informacji o nowościach wraz ze zdjęciami produktów.

Dane powiązane z kontrahentem to między innymi:

Adresy
Kontakty
Konta bankowe
Załączniki
Relacje B2B
Sprawy

Korzyści z wdrożenia modułu "CRM":

Wzmocnienie pozycji firmy jako partnera biznesowego dzięki poprawie jakości obsługi klienta
Niezależny, całodobowy dostęp do zarejestrowanych informacji na temat klientów firmy
Większa efektywność zarządzania oraz mniejsze koszty związane z obsługą kontrahentów
Uporządkowane archiwum relacji oraz kontaktów z klientem